Gårdagens Outfit - Kvällen!

Gårdagens Outfit - Kvällen!
På kvällen hade jag på mig min nya kjol från H&M för första gången! Det kändes så härligt, så somrigt och skönt med! Jag blev jättenöjd med gårdagens outfit och tyckte det var jättesnyggt =)
Över den svarta toppen som ni ser på bilden, hadej ag på mig min magkorset men det hade jag aldrig på mig då jag stack från huset. Jag orkade inte så jag tog av mig den och ändå var det skitsnyggt tyckte jag.

♥ Topp - Israel
♥ Korset - Lindex
♥ Kjol - H&M
♥ Skor - Din sko (två år gamla, kanske 3)
♥ Örhängen - Ur&Pen
♥ Armband - Israel

Och så sminkade jag mig igårkväll. Det var rätt likt det jag hade på mig under dagen men jag använde bara den guldiga och den svarta eyelinern.



2009-06-12 @ 16:41:53 Permalink


Kommentarer
Postat av: emelie

Riktigt söt outfit :)

2009-06-12 @ 20:42:01
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: sanna

fiint! : D

2009-06-14 @ 07:59:17
URL: http://saanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback