Från Gekås, Ullared

Från Gekås, Ullared
Jag tänkte visa vad mamma hade köpt till mig på Ullared, eller i alla fall det jag bad om. Det blev vita leggings med blommor för det fanns inte men hon köpte ett par andra leggings i vit.



Det blev då även ett par gosiga stumpor som jag älskar eftersom jag fryser jämt om mina fötter samt en lampa till mitt skrivbord :) Senare när jag kollade på vad de köpt såg jag dessa kallsonger som jag tycker är as häftiga, visst är dem? ;)



Och så ser de vita leggingsen hon köpte till mig :)
De var jättefina tycker jag så jag är nöjd!





2009-06-06 @ 21:38:17 Permalink


Kommentarer
Postat av: weheey

Heey!

jo jag har försökt allt som går, letat å grejjat osv.

Men sen såg ja att det var förbjudet med sånna länkar på metro bloggen Så det var därför det inte gick...Jäkla synd måste ja säga!

Take care!

Puss!

2009-06-06 @ 21:48:09
URL: http://www.metrobloggen.se/weheey

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback