Dagens Köp

Dagens Köp!
Klockan tio stack jag hemifrån mot Bialik-gatan som är en av mina favoriter, i alla fall om jag ska shoppa! Jag handlade för mycket idag men det blev även många varor så det var värt det. Nu tänkte jag visa upp dessa för att ni ska kunna se och kolla ifall ni är själva intresserade av något.



(FRAKT INGÅR!)
♥ Linne - 80 kr
♥ Stringtrosa - 40 kr
♥ Solglasögon - 80 kr
♥ CD - 50 kr
♥ Hårspännen - 40 kr för ALLA 200 st.
♥ Nagellack - 35 kr st
♥ Strumpbyxor (hudfärg) - 30 kr
♥ Chanel armband - 110 kr
♥ Hårklips - 60 kr
♥ Ögonpenna - 25 kr st
♥ Färgade stenar till naglarna - 40 kr (finns nog mer än 200 st)
♥ Armband (tunna, glittrande) - 35 kr st
2009-06-15 @ 20:25:58 Till SALU Permalink


Kommentarer
Postat av: natta

jaha :D hur ballt som helst ju, älskar idén! smart du är

men köper du sakerna i sverige? :S

jag gillade det där linnet och sen nit armbandet, kan man beställa dessA?

2009-06-19 @ 09:21:14
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback