Nitarmband med guldiga nitar

Nitarmband med guldiga nitar
Ibland är det rätt bra att man jobbar på ICA, Veckorevyn som jag läsar sällan, hade ett jättefint nitarmband som accessoar på framsidan som jag tyckte jättemycket om. Tidningen kostade ca. 40 kr vilket gör armbandet billigt eftersom man får det på köpet. Jag har redan ett nitarmband i silver men ingen i guld och jag letade efter ett men kunde inte hitta någon. Så nu har jag en..



Det passade rätt bra till det vita peacearmbandet jag redan hade på mig idag, fast kanske inte så mycket att själva bandet är i svart. Men jag tycker om det i alla fall =) Vad härligt att jag fick ett fint armband på köpet, eller var det kasnke två....

En jobbarkompis köpte en egen tidning men ville inte ha armbandet och hon var så snäll och frågade ifall jag ville ha den och självklart att jag ville men jag ville bara vara säker först att hon inte skulle ångra sig för hon brukar vara för snäll ;)

I tidningen var det några fina plagg, några fina bilder, några intressanta saker och massa roligt att läsa.
Jag tyckte om dessa två outfits bland annat..

Den första tjejn där hade en enkel men snygg outfit, även fina skor men hon stod lite lustigt. Den andra tjejen hade på sig lite fler plagg, lite finare skor och även fina smycken, tyckte jag. Ser ni vad det står om hennes outfit?
Hösttrend: Rockchict.. vilket jag tycker syns bra på outfiten ;)



De här skorna är skorna "Rockchict" tjejen hade på sig.
Bilden är jättedålig, jag vet men jag kunde inte hitta dessa skor på H&M's hemsida. Japp, skorna kommer från H&M och de kostar inte mer än 399 kr! Jag tycker de är jättesnygga =)



Den här väskan kommer också från H&M och den kostar 299 kr! Visst är den fin =)











2009-07-23 @ 23:43:18 Permalink


Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson

oh tack söt!



Snygga dom var!!

2009-07-24 @ 02:22:28
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: f

SVAR: aw, tack så jättemycket :) du var också söt :)

hur mår du då? :) <3

2009-07-24 @ 16:11:11
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback