Lite sen uppdatering

Lite sen uppdatering
Nu är allt färdigt. Resväskorna kom idag och jag har plockat ut och lagt undan allt i rätt plats. Under tiden städade jag lite annat i rummet men min garderob måste tittas igenom. Jag tror att jag måste slänga en del för att få plats med nya saker för nu är den helt full! Jag har även plockat och grejat med mina smycken och har slängt lite men nu ser det mycket finare ut när allt är städat.
Det här fick jag "städa":





Detta hjälpte jättemycket...



Så nu ser det bättre ut i vitrinskåpet där alla smycken var och även alla örhängen.
Nu ska dessa örhängen in dit igen, snart. Dessa är alla mina "häng"-örhängen.
I skåpet har jag de som sitter nära örat, vad vi nu ska kalla dem.
Visst blev det fint? =)
2009-07-09 @ 21:19:14 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback