En lugn kväll!

En lugn kväll!
För en timma sen ungefär, kom jag hem från jobbet. På TV var det Mordet vid midsommar då jag kom hem så precis nu slutade den. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan tänkte jag ta det lite lugnt.
Vad det gäller Veckans Blogg så verkar det som att just nu är det bara blogg nr 1 dvs Alice som har fått röster. Hon har fått rätt många redan så jag tycker att ni kan börja rösta på de andra också lite ;) Om det är bloggar som ni tycker är värda att vinna. Själv tycker jag att alla dessa fem är det, annars hade jag inte valt dem ;)

Ha en bra kväll i alla fall =)


2009-07-21 @ 22:37:25 Permalink


Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson

åh tack söta du, får kika varför det ite går att se :( nu har jag upp info om jordenrunt resan jag gjort om du är intresserad ! :)

2009-07-21 @ 23:06:07
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback