Dina avslöjar...

Dina avslöjar
Igår hade jag inte uppdaterat för att jag träffade lite kompisar under dagen och på kvällen tittade jag på en film med familjen. Jag håller faktiskt inte koll på dagarna nu när jag är hemma, igår trodde jag att det var torsdag och idag tycker jag inte att det känns som lördag. Ikväll ska jag antagligen ut lite och träffa lite folk.

Jag tänkte att jag kanske kunde berätta nu varför jag inte har varit på humör på sistone och varför det har blivit så dålig uppdatering. Egentligen beror det mest på att jag har varit i Israel och att jag har gjort annat på dagarna men det beror även på att jag har inte riktigt orkat uppdatera. Till all denna "ej ork" finns en anledning och jag tycker att jag kan berätta om det nu. Jag och Adde är inte tillsammans längre, så jag har inte riktigt orkat sitta vid datorn och skriva massa som jag egentligen inte känner för men nu känner jag för att skriva igen =)
För er som undrar så gjorde jag slut för att jag kände att det inte fungerade längre, mer än så behöver jag inte säga.
Vi har varit ihop i två år och 3 månader ungefär och vi har haft en bra relation men när det inte fungerar längre så finns det bara ett sätt att fixa situationen då annat inte fungerar.
Men vänner ska vi stanna och jag hoppas att vi kommer kunna umgås tillsammans med våra gemensamma vänner då och då =)

Jag tänkte att jag kunde ha en kort frågestund men jag tror jag skippar det och tar det en annan gång då det kan bli en vanlig frågestund och inte en kort. Men självklart om det är nått ni undrar så är jag villig att svara på det sålänge jag tycker det är en passande fråga.

Ha en bra dag!
2009-07-11 @ 18:52:25 Permalink


Kommentarer
Postat av: lollo

vara med kompisar sen så får jag främande :D

vad kul :P

2009-07-11 @ 19:26:24
URL: http://blondinsalollo.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad hittar du på för skoj ikväll då ?? :D

2009-07-11 @ 19:50:03
Postat av: lollo

vad hittar du på för skoj ikväll då ?? :D

2009-07-11 @ 19:50:15
URL: http://blondinsalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback