Valborg!

Valborg!
Sommaren är här och snart är det maj men först är det dags för valborg ;)
Lite surt att jag ska jobba fram till halv tio. Först ska jag plugga färdigt på hemprovet på morgonen som ska sedan in klockan två och två timmar senare börjar jag jobba fram till kvällen. Sedan ska jag hem och byta om och då ska jag ut med kompisar såklart!
Några av kompisarna skulle in till krogen men eftersom man då inte kommer in är det ju lite surt. Det blir därför istället en utekväll här i närheten =) Vilket jag får berätta om dagen efter!
Brasan kan jag då tyvärr inte kolla på eftersom jag jobbar hela kvällen och sedan måste jag hem och byta om osv.

Men det blir säkert kul!
Nu ska jag sova, godnatt.



2009-04-30 @ 00:24:17 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback