Utefredag!

I fredags var jag hemma och pluggade lite innan jag gick ut.
Martina, en kompis från jönköping, kom och hämtade mig med hennes bil. Vi var hemma hos henne ett tag och sedan kom Jonas som hade hämtat killarna med hans bil, hem till sig. Lite senare åkte Martina, Jonas och jag hem till honom och träffade de andra killarna. Egentligen skulle jag åka med Adde men jag orkade inte så därför träffades vi där istället.
Killarna hade redan börjat deras kväll med att kolla på hockey matchen, dvs. HV71! Då vi kom till dem hade matchen redan slutat och Troja filmen gick på tv.
Killarna och Martina spelade ölspelet och jag kollade halvt på tv och halvt på spelet. Det kom lite roliga grejer spelaren skulle göra och om man inte ville göra som det stod på kortet så fick man dricka ett antal klunckar eller en hel burk.
När det var Addes tur skulle han och en annan köra armbrytning ;)



Själv satt jag och skrattade åt dem, kollade på tv och pratade med Martina.
Senare på kvällen när vi skulle hem, hade alla som hade bil redan druckit så då kunde man inte få skjuts hem. Tur att Anton inte bor i Vaggeryd då för att hans mamma var så snäll och körde oss hem.

Haha, men det var det vi gjorde på fredagen i alla fall! Lite roligt blev det med.

Lördag blev det att arbeta och stänga affären, men det gick också bra.
När jag satt i kassan såg jag med hur många det var som köpte kött för att de skulle grilla eftersom det var SÅ fint väder!
Då blev jag med sugen, kan jag säga ;) dock käkade jag med familjen i fredags innan jag stack ut lite grillat ;D

Japp, så det var det.. och ni fick se lite söta bilder med haha!
2009-04-05 @ 18:45:12 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback