Titta nu!

Bakgrunder
Av någon anledning syns inte bakgrunden på bloggen på alla datorer! I alla fall inte på datorerna i skolan och då ser man att bakgrunden är bara svart men så är det inte!
Så ser bakgrunden ut och min header ska jag kanske byta snart men det får vänta tills jag får lite tid över så jag hinner fixa med det =)

Denna bild har jag som bakgrund =)

Och de här tre bilderna tycker jag är också fina att ha som bakgrund
  
Nästa bakgrund blir nog den leopardmönstriga eller den prickiga =)
Vilken tycker ni är finast?



2009-04-28 @ 14:49:17 Permalink


Kommentarer
Postat av: nadja

min mail violett[email protected] hör av dig

2009-04-28 @ 14:53:28
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback