NEHEPP

Det blev visst ingen träning! Suck -.-
Så fort jag kom fram till häsloborgen insåg jag att jag hade glömt kortet hemma. Jag knackade på dörren och hoppades på att någon skulle höra. Jag såg någon går förbi med ryggen till mig men då var han lite långt ifrån fönstret för att höra.
Istället gick jag och hämtade min cykel hos en kompis. Nu ska jag hoppa i duschen och sedan städa lite snabbt rummet innan Therese och hennes mamma ska komma på fika. Tessan har aldrig sett det nya huset så idag är det dags =)
Jag antar att lite senare blir det lite plugg och jag ska försöka läsa så mycket jag kan i min engelska bok som ska vara klar tills på torsdag.

Nu blir det dusch! Puss på er. 

2009-04-13 @ 17:58:59 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback