Min blogg blir mera känd :)

Vad kul att bloggen börjar växa och även mina läsare blir flera
Förutom det har jag även hört från vänner att annat folk som har hört om bloggen eller läst den har även pratat med mina vänner om den. Vad kul :) Jag har inte haft bloggen alls länge så den har inte blivit sådär värst stor men vad kul att höra att läsarna och andra som har sett den tycker att den är fin och intressant - de som tycker om sådant jag skriver antar jag. Jag hade velat ha lite mer i den men det kommer nog, det är kul att skriva lite om privatlivet men man vill inte heller att hela världen ska kunna läsa allt om dig. Därför vet jag inte vilket av det jag vill skriva här i bloggen utan att sedan tveka eller ångra mig.

Även ny design skall komma upp snart - när jag hittar lite tid över.





2009-04-23 @ 22:50:31 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback