Lördag!

Härlig Lördag
Idag vaknade jag vid kvart över tio och nu sitter jag framför datorn med ett äpple och lite skorpor. Jag är ingen frukostmänniska och hatar att äta mycket till frukost om jag inte har varit uppe särskilt länge. Därför försöker jag äta i alla fall en liten portion av något - vad som helst.
När jag har ätit klart tänkte jag plugga lite på fysik- och samhällsuppsatsen och senare idag gå ut i det väldigt fina vädret :) Promenera eller liknande.
Igår var det också väldigt varmt och skönt men idag sägs det att det ska bli ännu varmare! JIPPIE!

På kvällen vet jag inte riktigt än vad jag ska göra men det får vi se senare!
PUSS /D.



2009-04-25 @ 11:06:39 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback