Lämnar tillbaka klackskorna

Snygga skor - Byebye :(
Jag har bestämt mig för att lämna tillbaka skorna jag fick hem nu i veckan. Foten passar jättebra i själva skon men den bakre delen stödjer inte foten eftersom hälen och fotleden är smalare än banden på skon som borde hålla fast den (där dragkedjan sitter och även banden). Självklart har jag inte använt dem eller liknande och lappen sitter kvar på skon. Nu när jag skickar tillbaka dem har jag då förlorat 150 kr för ingenting - om inte mer.
Det kostade 50 kr med frakten och 50 för postförskotten då de skickades hit. Nu när jag lämnar tillbaka dem måste jag betala frakt igen men jag tror inte det behövs postförskott denna gången. Så där rök 150 kr för nothing!




2009-04-19 @ 12:12:01 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback