Kul när man hinner mycket :)

En rolig, skön men ändå lite jobbig dag
Direkt på morgonen idag hade vi fysikprovet. Det gick inte så bra som jag hade hoppats men jag behöver i alla fall inte göra om den :) Efter provet då vi fick sluta, cyklade jag iväg till vårdcentralen där jag även träffade mamma. Allt var som det ska och då blev jag glad! Mamma ville vara med för att vara själv ställa lite frågor om min sjukliga lillebror at the momet - stackars liten.
Andra lektionen blev en kort genomgång på en gammal nationellaprovet som vi ska ha imorgon fast årets! Därför ska jag på morgonen direkt till folkets hus istället för att cykla till skolan.
Idag efter skolan blev det då att jobba till kl halv åtta och när jag slutade, cyklade jag iväg till Hälsoborgen och tränade i ca en timme. Det blev både prov, jobb och träning idag! Mer än vanligt, på en dag då. Och nu när jag hade duschat och ätit ska jag även börja kolla lite igenom lite engelska tills imon, till provet.

Sen har jag ju inte träffat Adde sen i lördags eller söndags och imorgon är det redan fredag så jag är lite sugen på att träffa honom igen och den här helgen ska jag försöka göra så att grillningen äntlingen blir av =)

Fint väder var det idag med, btw!
Puss!



2009-04-23 @ 22:30:44 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback