Idag börjar det!

Från och med idag har vi inget internet i sju till tio dagar -.-'
Nu var min kompis så himla snäll som lät mig komma hem till henne, skicka över mitt skolarbete i psykologi från First Class som jag nu ska arbeta på i två dagar innan den skall lämnas in och även skriva lite på bloggen.

Imorgon ska jag till stan med klassen redan från morgonen så det blir inget sittande vid datorn och greja med bloggen. Kanske om jag ska till någon kompis eller kanske Adde.
Det vi ska göra imorgon är att åka till Jönköping och gå från stationen till stadsparken. Senare ska vi till Sveriges Radio (tror jag det var) och efter det då vi har haft lite tid för oss själva i två timmar, ska vi till tingsrätten. Det kommer ju bli intressant.
Idag blir det till slut ingen träning heller. Jag har ont i kroppen och sen är det ju inte bra att träna igen redan dagen efter så det får vi sjukta upp tills imorgon eller kanske till helgen :)

Puss /D.

2009-04-01 @ 16:21:47 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback