I skolan

Godmorgon alla läsare!
Idag har jag vaknat med värre träningsvärk än igår efter att jag hade tränat Body Pump i söndags. Idag skulle jag gå på ett till pass men jag vet inte om det vore så bra. Får se hur det känns under dagen så får jag se om jag skall gå på den eller ej. Igår natt satt jag uppe till klockan tolv och skrev färdigt min fysikrapport som skulle lämnas in idag. Nu sitter jag och finsliper bara. Idag får vi sluta efter lunchen vilket blir kring 12 eftersom vi skulle ha fysiklektion och istället får vi arbeta på var rapport. Jag som har redan gjort färdigt den tänkte gå hem och börja på min nästa rapport eller hemprovet på samhällskunskapen som ska lämnas in på torsdag.

Jag har tyvärr inte haft särskilt mycket tid till att skriva och uppdatera bloggen så ofta som jag brukar men nu ska det bli en förbättring eller mera strax efter fredagen då jag är färdig med mina rapporter och läxor.
Fram tills dess blir det lite här och där men fortsätt gärna att läsa =)

Hoppas ni får en skön dag!
Puss /D.



2009-04-28 @ 09:36:46 Permalink


Kommentarer
Postat av: nadja

hej det var precis det armbandet jag menade kan du tillverka ett till i strl 17cm ??

2009-04-28 @ 09:39:53
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback