Heidi Klum at my place

Äntligen är den här!
För någon timma sen kom mamma hem med ett paket från brevlådan. Rätt tunn och brun med ett rosa hjärta på och två mycket små bilder av Power Puff Pinglorna på XD Den är nämligen skickad ifrån Thailand. Jag köpte tröjan av Queenpeach som säljer den för 199 kr och med 35 kronors frakt. Bra deal tycker jag. Snäll hon är som skickar i en sådant fint och söt paket. Och nu har jag även ett till frimärke från Thailand =)

Så fin den är.

Och min pyjamas tycker jag är inte helt fel heller ;)

 





2009-04-15 @ 17:03:37 Permalink


Kommentarer
Postat av: cecillie

fan va nice den är! :D

2009-04-16 @ 13:07:40
Postat av: DINA

Haha tack :) Finns på Queenpeach ;)

2009-04-16 @ 19:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback