Fängslad!

Den boken jag läser nu, är inte ens någon bok som behöver vara utläst pga. skolan. Det är bara något vid sidan om. Förutom den boken har jag en engelska bok på 300 sidor att läsa på drygt 4 dagar och jag har inte ens börjat!!
"Om jag kunde drömma", är så rolig att läsa. Den är spännande ocg magnifik!

     "Jag hade aldrig funderat särskilt mycket över hur jag skulle dö - även om jag haft anledning att göra det de senaste månaderna - men även om jag hade gjort det, skulle jag adlrig har föreställt mig att det skulle bli så här."

     "Nog var det ett fint sätt att dö - i stället för någon annan, någon jag älskade. Till och med nobelt. Det borde vara värt något. Jag visste att om jag aldrig hade åkt till Forks, skulle jag aldrig ha sett döden i vitögat nu. Men hur rädd jag än var kunde jag inte förmå mig att ångra mitt beslut."


     "Tre saker var jag absolut övertygad om. Den första var att Edward var vampyr. Den andra att det fanns en hel del av honom - och jag visste inte hur stark den delen kunde vara - som törstade efter mitt blod. Och den tredje var att jag var villkorslöst och ohjälpligt förälskad i honom."

    - "Så lejonet förälskade sig i lammet"
    - "Vilket korkat lamm"
    - "Vilket rubbat, masochistiskt lejon"

     "Framtiden är inte huggen i sten. Saker och ting förändras"


Riktigt bra bok och jag tipsar verkligen om att läsa den! Den är den första i Twilight serien och jag har hört att den andra är ännu bättre. Det är säkert de andra böcker med!
Filmen är mycket bra den med, vacker och spännande!! =)
2009-04-08 @ 12:25:45 Permalink


Kommentarer
Postat av: mathilda

kul att du tycker det!

har du haft en bra dag?:)

2009-04-08 @ 20:07:42
URL: http://luxueuse.blogg.se/
Postat av: Anna

hej hej, nu har jag lösenord skyddat min blogg för att slippa helt anonyma komentarer. så du ska få andvändarnamn och lösen



A = annas

L = valkommen

2009-08-27 @ 16:47:14
URL: http://iliveforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback