Edwards version av twilight.

Tycker ni om Twilight? - Nu finns även boken med Edwards perpektiv.
Nu kan man läsa en del av boken som Meyer skulle ha utgivit men sedan utkastet läcktes på internet har hon slutat skriva på den tills vidare. Hon blev arg och upprörd över faktumet att det hade kommit ut på internet förutom den första kapitlet hon själv hade lagt ut så nu bestämde hon sig för att lämna ut även de andra sidorna som hade redan läckt fast på hennes egen hemsida.

Gå in här för att läsa Edwards version av twilight. Det börjar med hans första möte med Bella.
Det första kapitlet från hans version lästa jag i Twilight boken jag lånade från stadsbiblioteket och där fanns bara det första kapitlet och på svenska. Sedan började boken från Bellas perpektiv, från kapitel ett till slutet.


Bilden är tagen ifrån twilightsweden.



2009-04-18 @ 23:03:30 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag har tagit mig friheten att göra en egen namnlista för att hjälpa till med att få hit Little Ashes filmen till Sverige (där Robert Pattinson är en av rollerna). Så snälla, skriv ditt namn på denna listan;

http://www.namnlista.se/little-ashes-till-sverige

Om du dessutom har en twilightrelaterad blogg/har kompisar som gillar twilight eller helt enkelt har snälla kompisar som kan skriva på, så fråga runt överallt och lägg gärna in listan på din blogg/någon annanstans så att andra personer också kan skriva på! :)



Hoppas verkligen att vi får se filmen här i Sverige!

lovisao.blogg.se/twilight

2009-04-29 @ 16:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback