Dagens Outfit

Idag var jag ute och gick en sväng. Det blåste lite men i övrigt var det skönt och lite varmt. Det var tillräckligt soligt för att ha på sig solglasögon så det gjorde jag :)
Adde hängde med mig och vi gick mot sparven för att käka glass. Jag köpte en cornetto classic tror jag den heter och han köpte en burk cola och även twix.
Eftersom jag inte var några bilder på mig och han tillsammans, ville jag ta några men han sa sedan att han ville inte att jag skulle lägga upp några bilder på honom på bloggen så nu framöver bli det inga ändå. Tråkmåns ;)

Men jag fortsätter med mitt som vanligt och här är dagens outfit:


♥ Top - Israel
♥ Skinnjacka - H&M
♥ Björn Borg trosor som syns lite där
♥ Bälte - Röda Korset
♥ Jeans (RED ZED)- Israel



♥ Väska - H&M
2009-04-06 @ 21:36:40 Permalink


Kommentarer
Postat av: louise

den väskan är riktigt fin!

2009-04-07 @ 21:03:50
URL: http://louisetroedsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback