Dagens Outfit

Dagens Outfit!
Idag ville jag ha på mig lite sköna och somriga kläder så det blev shorts med leggings, enkel tröja och mina nya svarta sandal-klackar. När jag väl gick ut så var det varmare än vad jag trodde och tydligen så blev det idag 17 grader och imorgon skall det bli 20! Gud vad skönt! Och jag ska ju jobba mellan 13.00 och 15.00 dock är det inte så farligt för det är bara två timmar - plus att jag tjänar dubbelt ;) Men just att jag sedan behöver plugga så himla mycket och det betyder att jag inte kan sitta ute med min bärbara dator och plugga så att jag kommer behöva sitta inomhus. Igen -.-

Men detta hade jag på mig idag:

♥ Tröja - Israel
♥ Skärp - Röda Korset
♥ Jeans LEE - Present
♥ Tights - Lindex
♥ Väska - H&M


♥ Solglasögon - Israel


♥ Skinnjacka - H&M
♥ Skor - Skopunkten



Sedan blev det ombyte på kvällen eftersom det sades att vi skulle sitta ute och jag ville inte heller ha på mig skorna så då blev det detta istället :)

Kvällens:

  
♥ T-shirt - H&M
♥ Skärp - vet ej?
♥ Jeans RED ZED - Israel


Hårväxt på gång - börjar synas! NO!



2009-04-26 @ 00:34:58 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback