090419 - Söndag

Vanligt, tråkig söndag
Idag vaknade jag lite tidigare än vad jag brukar när jag har gått och lagt mig lite sent. Jag tänkte att jag skulle plugga lite så inte det blir så mycket nu i veckan, dvs. allt på en gång och inte hinna med allt. Efter lunchen tror jag att jag ska träffa en kompis och sedan mot kvällen ska jag gå hem till Adde och kolla på film. Det skulle ha blivit av igår kväll men ingen av oss orkade och han som ville gå ut och gå, det sket jag i också XD Jag var riktigt seg igår så jag stannade hemma men ändå gick jag och la mig sent.

Nu hade jag tänkt att plugga lite på fysik inlämningen och sedan öva lite till fysikprovet som är på torsdag. Jag tänkte börja med det redan nu eftersom fysikinlämningen vill jag göra färdigt tills på torsdag med eftersom på torsdag kommer vi få ett hemprov som skall vara färdig tills veckan efter.
Förutom det har vi lite annat vid sidan om och därför vill jag inte behöva stressa när jag får det hemprovet.

2009-04-19 @ 10:39:33 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback